czerwca 30, 2006

QSI Product spamerem

Publikując poprzedni wpis rozłączyła się neostrada bo, ktoś postanowił wysłać do mnie faks. Swoją drogą ciekawi mi czemu neostrada się automatycznie rozłącza kiedy przesyłany jest do mnie faks. Oczywiście sprawdziłem co przyszło bo faksu używam prywatnie w domu i nie prowadzę działalności gospodarczej. Nie ukrywam swojego zaskoczenia bo dostałem niezamawianą ofertę drogą faksową. Spamerzy postanowili do mnie przefaksować swoje śmieci bo pewno uznali, że mailowo nic nie wskórają. Kilka słów o przesyłce. Pojedyncza kartka, cztery tabele opatrzone nagłówkami Komputery, Monitory, Laptopy i Drukarki. Poza tym jeszcze jakaś informacją o promocji. Każda tabela zawiera kilka pozycji: nazwa modelu, parametry techniczne oraz cena. Na końcu mamy jeszcze dane kontaktowe oraz wpis - cytat poniże, który doprowadził mnie do szału i utwierdził w przekonaniu, że to spam.
Jeśli nie chcecie Państwo otrzymywać od nas informacji drogą faxową, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu usunięcia Państwa numeru z naszej bazy klientów. Powyższa informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu obowiązującego prawa. Ma charakter poglądowy, - przed dokonaniem zamówienia prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności wybranych produktów i ich cen.
Oklepana formułka wszystkim znana ze spamu e-mailowego. Jednak rozbawiła mnie jej forma i to, że poszczególne części sobie wzajemnie przeczą. Najpierw mamy informację o tym, że to nie oferta handlowa (ciekawe jak można nazwać tabelę ze specyfikacją produktu i jego ceną). Dalej proszą nas o kontakt w celu rezygnacji z otrzymywania kolejnych przesyłek (dlaczego mam rezygnować z otrzymywania czegoś co wcale nie zostało przeze mnie zamówione?). Szczególnie rozbawił mnie sam koniec, gdzie czytamy, że przed dokonaniem zakupu mamy potwierdzić stan magazynowy (jaki zakup i potwierdzenie skoro to nie oferta handlowa). Na koniec pełna nazwa i dane spamera faksowego (maila specjalnie podałem w otwartej postaci aby nakarmić roboty innych spamerów): QSI Product SP. z o.o. ul. Załogowa 17 80-557 Gdańsk www.qsi.pl biuro@qsi.pl

2 komentarze:

Sprzedawca pisze...

Nie maertw sie. Wlasnie rozpoczalem wojne ze spamujacymi firmami.
Na razie mizerne skutki, ale sie nie poddaje.

Anonimowy pisze...

Dzieki za ciekawy blog