września 06, 2004

Modernizacje - odsłona druga

Modernizacji drogi w moim sąsiedztwie ciąg dalszy. Panowie w pomarańczowych kamizelkach naprawili drogę a właściwie zrobili ją od nowa. Zajęło to im grubo ponad 2 miesiące a remontowali odcinek nie dłuższy niż 1 km. Teraz to się jedzie! Szkoda tylko, że remontując publiczną drogę panowie w pomarańczowych kamizelkach zniszczyli mój prywatny chodnik, który kupiłem wraz z mieszkaniem. Poza tym zrobili sobię drogę przez park otaczający mój domek. Obraz nędzy i rozpaczy! Znowu musiałem stać się awanturnikiem i dzisiaj poszły pisma do Drogopolu - to firma panów od pomarańczowych kamizelek, Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów - oni zlecali remont drogi, oraz do Spółki mieszkaniowej - odpowiadają za park otaczający mój domek. Pytanie co z tego wyniknie.

Brak komentarzy: